خانه اخبار اخبار سايت

انتشار شماره جدید فصلنامه مطالعات اندازه‌گیری و ارزشیابی آموزشی

- انتشار شماره 29فصلنامه مطالعات اندازه‌گیری و ارزشیابی آموزش
تاریخ درج : 1399/03/10    تاریخ بروز رسانی :1399/03/10    تعداد بازدید:220

 

فصلنامه شماره 29(بهار) مطالعات اندازه‌گیری و ارزشیابی آموزشی منتشر شد.

مقاله‌های این شماره: 

*طراحی مدل ارزشیابی آموزشی بازگشت انتظارات (ROE): پژوهشی کیفی/ علیرضا دهقانی؛ بیژن عبدالهی؛ حسین عباسیان؛ محمدرضا بهرنگی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*بررسی تفاوت نگرش تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان بر اساس حضور یا عدم حضور در کلاس‌های کنکور مدارس/ لیلا برازنده؛ حیدرعلی زارعی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*طراحی و کاربرد روش سنجش انطباقی کامپیوتری برای اجرای آزمون تولیمو در سازمان سنجش آموزش کشور/ مریم مقدسین

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*ارزیابی آثار اجتماعی- فرهنگی و سیاسی تداوم اجرای بومی‌گزینی دانشجویان در آموزش عالی از منظر صاحب‌‌نظران آموزش عالی (کارشناسان و معاونان دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم و وزارت بهداشت)/ مهران سهراب‌زاده؛ کیانوش محمدی روزبهانی؛ سید سعید حسینی زاده

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت ‌علمی با تأکید بر نقش گروه‌های آموزشی: رویکردی آمیخته/ حانیه اسمعیلی ماهانی؛ جواد پورکریمی؛ سید محمد میرکمالی؛ احسان جمالی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*انتخاب مدل تشخیصی شناختی مناسب برای آزمون های درک مطلب (مورد مطالعه: آزمون کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی) / ریحانه رحیمی؛ علی دلاور؛ جلیل یونسی؛ زهره سادات نصیری

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*موانع مشارکت والدین در ارزشیابی توصیفی: مطالعه کیفی/ فرهاد سراجی؛ نگار شکوری

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده اصل مقالات به سایت https://jresearch.sanjesh.org/ مراجعه کنید.


۱۰۴۹۶۳۱
تعداد بازدید کل :
۵
تعداد افراد آنلاین :
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۴:۰۸
تاریخ :




























تلفن: 88923790
نمابر: 88923778
پست الكترونيكي: arzesh@sanjesh.org
نشاني: تهران- خيابان كريم خان زند-بين خيابان استاد نجات اللهي
و خيابان سپهبد قرني- پلاك 204- سازمان سنجش آموزش كشور
طبقه 5- مركز تحقيقات، ارزشيابي، اعتبارسنجي و تضمين كيفيت آموزش عالي